Gimnazjum – Kółko informatyczne

kotkiPrzedstawiamy projekty, wykonane w ramach kółka informatycznego.

Wszystkie zamieszczone poniżej aplikacje zostały w całości obmyślane, napisane i narysowane przez uczniów. Gry i programy nie wymagają instalacji.

Kotki – gra polegająca na przeskakiwaniu kotkami przez kaktusy. Od jednego do czterech graczy. Domyślne sterowanie: strzałka w górę (gracz 1), w (gracz 2), spacja (gracz 3), enter (gracz 4).

Sztachety – gra wzorowana na klasycznym „Pongu”. Dodatkowym urozmaiceniem jest wersja dla czterech graczy, po dwóch w drużynie. Żeby rozpocząć grę, należy najpierw podać liczbę punktów, do jakiej będzie toczyć się rozgrywka. Domyślne sterowanie: w i s (gracz 1), strzałki w górę i w dół (gracz 2), o i l (gracz 3), 8 i 5 na klawiaturze numerycznej (gracz 4).

Rainbow party – gra, w której zwierzątka zdobywają punkty, skacząc sobie na głowy. Od dwóch do czterech graczy. Sterowanie: strzałki w lewo, w prawo, do góry (gracz 1), a, d, w (gracz 2), j, l, i (gracz 3), num 4, num 6, num 8 (gracz 4). Na pierwszym ekranie wybieramy zwierzątko, którym sterujemy – każdy gracz swoimi przyciskami. Pierwszy przycisk „gra” (po lewej stronie) uruchamia grę w trybie normalnym (z platformami), drugi (po prawej stronie) włącza planszę bez platform. Punkty liczone są na górze ekranu. Żeby wyjść z gry, używamy przycisku ESC.